.png)
Elk B2B-bedrijf heeft een verhaal. Bij Wired for Story helpen we dat verhaal naar boven te halen en zichtbaar te maken met onderscheidende content. Geen losse posts, maar een rode draad in je content die vertrouwen opbouwt en bijdraagt aan groei.
Hoe we dat doen? Wij geloven dat het goud al in jouw bedrijf zit: in de toffe projecten waar je trots op bent en in de experts die je in huis hebt. We interviewen mensen uit de organisatie, stellen scherpe vragen en vertalen hun kennis naar content waar jouw doelgroep zich in herkent.
Zo word je stap voor stap gezien als dé thought leader in jouw markt.

Oprichter
Wired for story

Project Manager

Content Specialist
.png)
Elk B2B-bedrijf heeft een verhaal. Bij Wired for Story helpen we dat verhaal naar boven te halen en zichtbaar te maken met onderscheidende content. Geen losse posts, maar een rode draad in je content die vertrouwen opbouwt en bijdraagt aan groei.
Hoe we dat doen? Wij geloven dat het goud al in jouw bedrijf zit: in de toffe projecten waar je trots op bent en in de experts die je in huis hebt. We interviewen mensen uit de organisatie, stellen scherpe vragen en vertalen hun kennis naar content waar jouw doelgroep zich in herkent.
Zo word je stap voor stap gezien als dé thought leader in jouw markt.
.png)
In 1937 start Suzanne’s overgrootvader reclamebureau Han Snel. Geïnspireerd door de Amerikaanse reclamewereld introduceert hij als een van de eersten direct mail in Nederland. Later nemen zijn zonen het stokje over.
Het bureau stond bekend om lef en onorthodoxe campagnes; zelfs een bezoek aan Mao Zedong haalde destijds de krant. De verhalenlijn gaat verder: generaties vol schrijvers, marketeers en verhalenvertellers.
Een paar generaties later begint Suzanne haar eigen bureau: Wired for Story. Geen traditionele reclame meer, maar B2B-content die laat zien waar je als bedrijf voor staat. Met dezelfde combinatie van nieuwsgierigheid, strategie en verhalen die blijven hangen.
